۵ عامل تاثیر گذار بر قیمت لابراتوار آموزشی

قیمت لابراتوار آموزشی

اگر درباره لابراتوار های آموزشی تحقیق کرده باشید می دانید که لابراتوار های امروزی به صورت نرم افزار ارائه می شوند. در گذشته لابراتوار های آموزشی زبان بصورت سخت افزاری عرضه می شدند و درنتیجه قیمت لابراتوار آموزشی فقط برمبنای تجهیزات سخت افزاری خاص آن مدل از لابراتوار تعیین می شد.

در حال حاضر که لابراتوار آموزشی زبان به شکل نرم افزاری به فروش می رسد، اولین فاکتوری که روی قیمت لابراتوار زبان تاثیر می گذارد لایسنس نرم افزار است. لایسنس نرم افزار شامل لایسنس استاد و لایسنس دانشجو است. لایسنس های نرم افزاری لابراتوار زبان Chieru و Classmate شرکت نوآوران تحقیق، به صورت مادام العمر به مشتریان ارائه می شود. پس مشتری با خرید هر نرم افزار، فقط یک بار هزینه لایسنس را می پردازد و ضمنا آپدیت ها مادامی که مشتری از نرم افزار استفاده می کند، رایگان است.

جهت اجرای یک لابراتوار کامل نیاز به زیر ساخت های سخت افزاری مختلفی است:

سخت افزار لابراتوار شامل کامپیوتر استاد، کامپیوتر دانشجو، هدست مخصوص به ازای هر نفر، زیرساخت شبکه و متعلقات همراه با میز استاد و کابین دانشجو می شود.

  • میز استاد و کابین دانشجو

میز استاد و کابین دانشجو بنابر نوع متریال ساخت، ابعاد و اندازه، قیمت گذاری می شود. شرکت مهندسی نوآوران تحقیق با دارا بودن کارگاه ساخت کابین استاندارد لابراتوار زبان با بهترین متریال و امکان انتخاب رنگ بندی کابین توسط مشتری، این امکان را به مشتری می دهد ک بهترین میز استاد و کابین دانشجو را با پایین ترین قیمت انتخاب کند.

  • هدست مخصوص لابراتوار

هدست  لابراتوار یکی از اجزای اصلی و تعین کننده در کیفیت صدای لابراتوار است. شرکت مهندسی نوآوران تحقیق با داشتن بیش از ۱۵ سال تجربه در حوزه لابراتوار، بهترین انواع هدست را جهت مکالمات و ضبط صدا در کلاس های لابراتواری همراه با نرم افزارهای خود به مشتریان عرضه می کند. در حال حاضر شرکت نوآوران بهترین مدل هدست با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت db (دسیبل) را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

  • زیرساخت شبکه و متعلقات

جهت اجرای یک لابراتوار آموزشی امروزی با بالاترین کیفیت و سرعت زیرساخت، شبکه ای با ثبات و با بهترین کیفیت مورد نیاز است. در این حوزه به دلیل اینکه اصل ارتباط در لابراتوار از طریق شبکه می باشد پس باید کار را به متخصصان این حوزه سپرد. شرکت نوآوران تحقیق با یک تیم فنی برای نصب و راه اندازی تمامی موارد شبکه زیر ساخت و متعلقات همکاری می کند که تمامی امور زیرساخت شبکه و متعلقات لابراتوار زبان را با بالاترین کیفیت و گارانتی انجام می دهند. بهتر است که شبکه ی اجرا شده به صورت شبکه باسیم LAN باشد.

  • کامپیوتر استاد و دانشجو

کامپیوتر استاد وظیفه اصلی ارتباط بین استاد و تک تک دانشجویان را برعهده دارد که نرم افزار اصلی همراه با لایسنس معتبر روی آن نصب و راه اندازی می شود. کامپیوتر دانشجو باید مشخصات فنی و حداقل های مورد نیاز جهت اجرای نرم افزار لابراتوار را دارا باشد. همچنین بخاطر اینکه ارتباط سرور کلاینتی، بین دانشجو و استاد برقرار می شود و همچنین این ارتباط می تواند بین دانشجویان باهم نیز برقرار شود، بهتر است از کامپیوتر های مورد تایید شرکت نوآوران که بهترین کیفیت در حوزه ی صدا را دارند استفاده نمود. باید خاطر نشان کرد کارت صدای کامپیوترهای دانشجو کاملا با نرم افزار آن هماهنگ شده است.

  • نرم افزار استاد و دانشجو

اصل لابراتوار های امروزی، نرم افزار آن است پس در همین ابتدا باید ذکر کنم که خرید نرم افزار مهمترین بخش لابراتوار است و خود نرم افزار هم نیاز به شرکتی دارد که لایسنس واقعی به همراه پشتیبانی ارائه کند.

 

قیمت لابراتوار آموزشی

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق با دارا بودن دو نرم افزار در این حوزه به نام های تجاری  چیرو ( ساخت ژاپن)، کلسمیت (ساخت ایران) آمادگی ارائه بهترین خدمات را دارد.

این نرم افزار کاربردی توسط تیم برنامه نویسی شرکت نواوران تحقیق بعد از تجربه بیش از ۱۵ ساله این شرکت در حوزه لابراتوار برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی شده است. مهندسین شرکت نوآوران تحقیق، این نرم افزار را پس از تست های RFB و تست های کامل در مراکز آموزشی در سال ۱۳۹۲ به بازار عرضه کردند و در همان سال مجوز های کامل به همراه شناسنامه ی نرم افزار را از مراجع ذی صلاح دریافت نمودند. در طی مسیر، بخاطر اضافه شدن امکانات و همچنین رفع مشکلات این نرم افزار بصورت رایگان آپدیت شده است.

نرم افزار کلسمیت تنها نرم افزار ایرانی مورد تایید مراکز حساس نظامی، دانشگاه های معتبر، مراکز آموزش دولتی و… می باشد. دلیل این امر این است که کلسمیت تنها نرم افزارکاملا ایرانی دارای مجوز می باشد. قیمت لایسنس های نرم افزار کلسمیت بر اساس تعداد دانشجو مشخص و اعلام می گردد.

  • نرم افزار چیرو

نرم افزار چیرو بر اساس تعداد لایسنس دانشجو و دانگل های مخصوص قیمت گذاری می شود. این نرم افزار  در بیش از ۷۰% مراکز آموزرشی ژاپن نصب شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار لابراتوار آموزشی و قیمت لابراتوار زبان از طرق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

 تلفن: ۴۲۹۸۱-۰۲۱ (خط ویژه)

تلگرام : noavaran_eng@

 واتس اپ: noavaran-eng | ۰۹۱۰۳۳۳۴۸۰۰

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق