معرفی تولیدات داخلی و با کیفیت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق در سال حمایت از کالای ایرانی

کالای ایرانی

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق در راستای ایجاد فرهنگ حمایت از کالای ایرانی دو محصول باکیفیت و پرکاربرد لابراتوار زبان کلسمیت و کنترلر دوربین های رباتیک Full HD سیستم کنفرانس را با کمک متخصصین داخلی طراحی و تولید کرده است.
این دو محصول تولید شده توسط شرکت مهندسی نوآوارن تحقیق از لحاظ فنی، ظاهری و کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد به طوریکه ضمانت و خدمات پس از فروش طولانی مدتی برای آن درنظر گرفته شده تا مصرف کننده نگرانی درخصوص خرید کالای ایرانی نداشته باشد.
طراحی لابراتوار زبان کلسمیت به عنوان تنها نرم افزار کاملا ایرانی آموزش زبان یکی از افتخارات شرکت مهندسی نوآوران تحقیق است که با استقبال بسیار بالایی مواجه شده و دانشگاهها، موسسات و شرکتهای متعددی کیفیت این کالا ایرانی را تایید کرده و از امکانات آن جهت آموزش زبان به دانشجویان و کارکنان خود با رضایت کامل بهره می برند.
کنترلر دوربین های رباتیک Full HD سیستم کنفرانس نیز از دیگر محصولات تولید این شرکت است تمام قابلیت های کارامد و باکیفیت توسط تیم مهندسی برای آن طراحی شده تا کلیه شرکت ها و سازمانها بتوانند با قیمتی مقرون به صرفه از این سیستم تولید داخلی استفاده کنند.
ما معتقدیم اعتمادسازی برای خرید کالای ایرانی تنها در سایه احترام به مصرف کننده تحقق می یابد.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق