لابراتوار زبان چیست و چه فوایدی دارد؟

لابراتوار زبان چیست

سلام من ماریا هستم، و من Greg ام.

ما دبیر زبان هستیم
اجازه بدهید به شما نشان بدهیم که تجهیزات لابراتوار زبان چیست و چطور می تواند به ما کمک کند که توانایی مکالمه دانش آموزانمان را هم در کلاس درس و هم در خارج از کلاس بهبود ببخشیم.

سادگی تجهیزات لابراتوار زبان

نرم افزار لابراتوار زبان بسیار انعطاف پذیر است و اسنفاده از آن بسیار راحت می باشد. برای تمرین مکالمه هر دانش آموز می تواند با هر سرعتی تمرین کند، اما در زمان امتحان به صورت پیشرفته ما سرعت ضبط دانش آموزان رو کنترل می کنیم.
تمرین مورد علاقه من، مکالمات گروهی است. به عنوان دبیر، ما می توانیم بر روی مکالمات نظارت داشته باشیم، وارد مکالمه شویم و با آن ها گپ بزنیم  و مکالمات آن ها را به منظور ارزیابی، ضبط و پخش کنیم.
ما می توانیم تصویر همه ی دانش آموزان حاضر در کلاس رو برای مطمئن شدن از فعالیت آن ها بررسی کنیم و یا به صورت فردی با دانش آموزانی که نیاز به کمک دارند، کار کنیم.
می توانیم مطالعه آزاد برای آن ها ایجاد کنیم و یا به حل تمرین ها و برگزاری امتحانات بپردازیم. حتی تمرینات رو به تمرینات کلاسی یا خانگی تفکیک کنید.

برخی از فواید تجهیزات لابراتوار زبان چیست ؟

  • با لابراتوار زبان شما می توانید به افراد تکالیف مشخصی رو بدهید و از آن ها پاسخ ها رو دریافت کنید.
  • کیفیت آموزش رو بالاتر ببرید.
  • شما می توانید جواب ها رو بررسی کنید و به آن ها رتبه بدهید.

منابع آموزشی آنلاین موجب شده تا از تکنولوژی به بهترین نحو در آموزش استفاده شود. پیشرفت های قابل ملاحظه ای در توانایی مکالمه و انگیزه یادگیری دانش آموزان قابل ملاحظه است.

ما از شما دعوت می کنیم که با استفاده از لابراتوار زبان، به بهبود آموزش های ارائه شده خود کمک کنید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق