معرفی کارکرد نرم افزار لابراتوار آموزشی Classmate

در نرم افزار استاد نقش سرور و دانشجویان بعنوان کلاینت آن عمل می کنند و بدون اجرای نرم افزار استاد، سیستم دانشجو عمل نمی کند. در این سیستم افراد بر اساس نقش خود دارای پروفایل می باشند و هر مرکز دارای یک ادمین بعنوان تعریف کننده اساتید، دوره ها و دانشجویان می باشد. به هر استاد و دانشجو یک نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سیستم اختصاص می یابد. هر استاد می تواند دارای چندین کلاس و دوره باشد و اساتید می توانند بانک سوالات خود را نیز بصورت متمرکز داشته باشند تا در هر زمان نیاز به برگزاری آزمون داشته باشند به آن دسترسی داشته باشند. سیستم دانشجو دارای امکان ارسال فایل و ذخیره سازی عملکرد جهت خود و یا ارسال به استاد می باشد همچنین دانشجویان می توانند به اطلاعات دروس و دوره های خود دسترسی داشته باشند.
دانشجویان در هر زمان که نیاز داشته باشند میتوانند با استاد ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را از استاد بصورت متنی و صوتی پرسش نمایند.
سایر امکانات در جدول بالا ذکر گردیده است که موجب کنترل بالای استاد بر کلاس و سرعت کار او می شود.
نحوه فعالسازی نرم افزار بر اساس لایسنس اعلامی به مشتری و بصورت آنلاین انجام می گیرد.
لایسنس نرم افزار بدون محدودیت زمانی بوده و در صورت تعویض سیستم عامل بعد از نصب نرم افزار مجددا” قابل استفاده می باشد، در صورت تعویض سخت افزاری که نرم افزار بروی آن نصب شده است با اطلاع شرکت نوآوران امکان فعالسازی مجدد نیز بر روی سیستم استاد وجود دارد.