راه اندازی لابراتوار زبان دانشگاه زنجان

راه اندازی لابراتوار زبان

لابراتوار زبان چیست؟

لابراتوار زبان کلسمیت یک نرم افزار آموزش زبان است که توسط متخصصین ایرانی در شرکت مهندسی نوآوران تحقیق طراحی شده است و با توجه به دستورالعمل استفاده از تجهیزات و نرم افزارهای ایرانی در دانشگاه های سراسری و به سبب کیفیت بالا و همخوانی که با فرهنگ و نحوه تدریس و یادگیری در سراسر کشورمان دارد؛ با استقبال گسترده ای از طرف دانشگاه ها و مراکز آموزشی روبرو شده است.

راه اندازی لابراتوار زبان دانشگاه سراسری زنجان

دانشگاه سراسری زنجان از سال ۱۳۵۳ با هدف پرورش استعدادها از طریق آموزش و پژوهش های علمی به منظور کمک به تجهیز و تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور تاسیس شده است. مدیران و کارشناسان گروه زبان این دانشگاه به منظور ارتقای کیفیت آموزش زبان، نرم افزارهای آموزش زبان موجود را مورد بررسی قرار دادند و پس از مشاهده دموی این نرم افزار در حضور ریاست دانشکده علوم انسانی، مدیران و کارشناسان گروه زبان، فناوری اطلاعات و معاونت پژوهشی تصمیم گرفتند که این نرم افزار را به صورت یک پایلوت یک ماهه در دانشکده ها مورد استفاده قرار دهند تا بتوانند زیرساخت های موجود را تست کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید آن کنند.

پس از گذشت یک ماه، بازخوردهای بسیار مثبتی از طرف مدیران، اساتید و دانشجویان درخصوص نرم افزار کلسمیت دریافت گردید:

  • طراحی آن براساس آخرین تکنولوژی آموزشی روز دنیا و کاملا کاربرپسند است.
  • سیستم مولتی مدیای آن با هر نوع سیستم سخت افزار کامپیوتری سازگار است.
  • ارتباط آن بر بستر شبکه و به صورت سرور و کلاینت است که قرار گرفتن سرور آن در داخل ایران امنیت کامل نرم افزار را تضمین می کند.
  • لایسنس معتبر با خدمات پس از فروش کامل و بدون محدویت زمانی دارد.
  • تمام امکانات تعاملی مانند پخش صدا و تصویر برای دانشجویان، مکالمه و تشخیص تلفظ، گروه بندی دانشجویان و کنترل آن لاین صفحه نمایش آنها را در اختیار اساتید و دانشجویان قرار می دهد.
  • امکان ذخیره سازی اطلاعات و آرشیو سازی تمام آموزش های داخل کلاس با کیفیت بالا و حجم کم در آن فراهم شده است.

با جمع بندی این دیدگاه ها راه اندازی لابراتوار زبان در این دانشگاه انجام شد و یک ست نرم افزار ۳۵ نفره برای دانشکده علوم انسانی دانشگاه سراسری زنجان خریداری و توسط مهندسین شرکت مهندسی نوآوران تحقیق به صورت کاملا رایگان نصب گردید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق