چگونه با لابراتوار زبان تلفظ صحیح کلمات را سریع تر یاد بگیرید؟

لابراتوار زبان
قابلیت conversation در نرم افزار های لابراتوار زبان

تا حالا به این فکر کرده اید که چقدر خوب می شد اگر زبان انگلیسی(یا هر زبان خارجی دیگر) را سریع تر و با ابزار راحت تری یاد بگیرید؟ کار با لابراتوار زبان امروزی هم خیلی راحت است و هم مزایای زیاد دیگری دارد. مثلا اگر علاقه مند هستید که  به عنوان یک مدرس زبان انگلیسی فعالیت کنید  اما وقت کافی نداشته باشید، نرم افزار لابراتوار به شما کمک می کند تا کارهای خود را با نرم افزار مدیریت نمایید  و با فرمان شما هر شخص می تواند کار مختص به خود را انجام دهد در این صورت بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در کلاس اجرا می شود.
شاید الان دارید به این فکر می کنید که یاد گرفتن مکالمه در یک کلاس ۲ ساعته خیلی سخت است، چون کسی نیست که اشتباهاتتان را اصلاح کند ولی با قابلیت conversation   شما و دیگر نفرات حاضر در کلاس در گروه های مستقل می توانید مکالمات خود را انجام دهید حتی سرگروه داشته باشید و استاد هر زمان که بخواهد می تواند وارد این مکالمه شود.

قابلیت Movie player  در نرم افزار لابراتوار آموزشی زبان
راهکارهایی موثر برای یادگیری زبان از طریق فیلم

قطعا زمانی که تصمیم به یادگیری زبان  می گیرید با نگرانی های زیادی مواجه می شوید شاید شما نگران تلفظ صحیح کلمات باشید در واقع، شاید اصلا ندانید که از کجا باید شروع کنید. در حقیقت یادگیری زبان لزوما به معنای نشستن پای کتاب نیست و منابع زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند که در مسیر درستی قدم بردارید.
از طریق قابلیت Movie player  می توانید در کلاس فیلم ببینید، بر روی فیلم با همگروهی هایتان صحبت کنید، فیلم های مختلف برای نفرات مختلف در یک فضا ارسال کنید از ویژگی های این روش می توان  به یادگیری سریع تلفظ صحیح حروف و کلمات مختلف اشاره کرد.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق