ویژگی ها و مزیت های نرم افزار کلاسمیت

در این سیستم کمک آموزشی سعی شده است تا تمامی قابلیت های لابراتوارهای قبلی حفظ گردد به علاوه یکسری قابلیت های جدید و منحصر به فرد به آن اضافه گردد، به عنوان مثال:
ارتباط بین دانشجویان و استاد همراه با صدا و تصویر وجود دارد.
امکان گروه بندی و تدریس همزمان که این قابلیت را به موسسه می دهد تا چندین سطح را همزمان فارغ از به حد نصاب رسیدن و یا نرسیدن تعداد دانشجویان بدون تداخل با یکدیگر در یک مکان برگزار کند.
امکان مکالمه دانشجویان با یکدیگر با اجازه استاد
سیستم امتحان گیری کاملاً پیشرفته و خودکار با امکان ذخیره نتایج و آنالیز امتحانات بر اساس هر دانشجو و کل کلاس و رفتارسنجی آزمون ها و همچنین ارزیابی عملکرد داشنجویان به صورت متمرکز.
بالا بردن سرعت و راندمان برگزاری کلاس و در نهایت اختصاص زمان بیشتر از وقت آموزشی به هر دانشجو که منتهی به بالا رفتن کیفیت آموزشی می گردد.
امکانات کنترلی متعدد که این امکان را به استاد می دهد تا تمرکز دانشجویان را بر روی محتوای ارائه شده بیشتر شود.
تامین صدا و تصویر با کیفیت بالا برای دانشجو که منتهی به کیفیت بالای یادگیری می گردد.
امکان ارزیابی فعالیت های دانشجویان به صورت متمرکز و دقیق از طرف اساتید و مدیران.
استفاده از امکانات مولتی مدیا و یا کلاس فارغ از مکان فیزیکی و تحت یک شبکه به خصوص در جهت آموزش های حین خدمت سازمان ها، ارگان ها و شرکت ها.
استفاده از امکانات مولتی مدیا در جهت آموزش زبان های خارجی و استفاده از امکانات اختصاصی این سیستم.
به علاوه این سیستم دارای مدیریت اطلاعات دانشجویان، اساتید و دوره ها به صورت منحصر به فرد و متمرکز می باشد که سعی شده بر اساس یک الگوی مدیریت آموزش نمونه طراحی گردد و اکثر نیازهای یک موسسه را در زمینه مدیریت دوره ها، استاد و دانشجویان را برطرف کند.

ماژول آزمون
ابزاری با ارزش برای اساتید که ساخت و کنترل آزمون را ساده و مختصر می سازد. ضمنا” امکان ذخیره آزمون تولید شده برای هر استاد موجود است. از طرف دیگر امکان برگزاری آزمون برای گروههای مختلف با سوالات متفاوت وجود دارد و نتایج امتحانات به صورت گزارشهای متنوع در اختیار استاد قرار می گیرد که این امر منتهی به ارزیابی سریعتر، آسانتر و موثرتر دانشجویان می گردد.

همه در یک سیستم، یکبار برای همیشه
دارای همه امکانات یک لابراتوار زبان مناسب و همچنین سیستم ویدئویی زنده و سیستم ارزیابی است.
با خرید این محصول (برخلاف سایر برندهای تجاری) نیازی به خرید نرم افزار جداگانه با قیمت مضاعف نخواهید داشت زیرا با خرید لایسنس نرم افزار برای یکبار از مزایای بروز رسانی همیشگی برخوردار خواهید شد، همچنین پشتیبانی شرکت نوآوران از دیگر مزایای استفاده از لایسنس می باشد همچنین بر اساس نیازهای خاص مشتریان این سیستم توانایی سفارشی سازی را دارد.