چگونه با لابراتوار زبان به سرعت زبان یاد بگیریم؟

لابراتوار زبان

تا حالا فکر کردید چطور زبان خارجی یاد بگیرید،به راحتی صحبت کنید و صحبت افراد دیگر را به راحتی درک کنید. برای یاد گیری زبان شیوه های گوناگونی وجود دارد که حتما تا حالا بیشتر این روش ها چه موثر بوده و چه نه امتحان کردید. اما پیشنهاد ما به شما این است که از حفظ کردن لغات دست بر دارید و سعی کنید با یادگیری اصطلاحات که ترکیبی از لغات است به بادگیری زبان خارجی خود سرعت بخشید  همچنین این روش به یادگیری گرامر هم کمک بسیار می کند.

در ادامه این مقاله به معرفی برخی از ویژگی های لابراتوار زبان که شما را در یادگیری زبان کمک می کند می پردازیم پس با ما همراه باشید.

برخی از ویژگی های نرم افزار لابراتوار زبان

۱-ابتدا گوش کنید از طریق سیستم تطابق تلفظ لابراتوار زبان چند بار گوش دهید و سپس رکورد کرده و آوای صدای خود را برای استاد ارسال کنید همچنین با دیدن آوای صدای خود به تلفظ صحیح نزدیکتر شوید
۲- یادگیری گرامر با اسفاده از یک داستان در قالب چندین زمان مختلف از طریق پخش فیلم در نرم افزار لابراتوار زبان جهت شبیه سازی فرد در فضا های مختلف.
۳- برای بهبود انگلیسی باید دروس و منابع انگلیسی واقعی را هم مطالعه کنید این امکان در بخش مدلینگ نرم افزار وجود دارد.
۴- گوش کنید و جواب دهید نه اینکه فقط گوش دهید و تکرارکنید و این تکرارا چه با استاد باشد چه با دانشجویان شمارا در فضای واقعی قرار  می دهد.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق